• Sprzęt GIANT ESCAPE R2

Elbląg-Gronowo-Elbląg

Niedziela, 30 czerwca 2013 · dodano: 01.07.2013 | Komentarze 2

Po wczorajszej setce, dziś kolejna stówka.
Wczorajsza jazda pod wiatr nie sprawiła mi żadnej przyjemności, więc dziś postanowiłem zmienić kierunek i udałem się na północ, na przejście graniczne w Gronowie.

MOJA TRASA
FOTKI Z WYJAZDU

Cel mojej wycieczki, dalej się nie dało bez papierów © arturbike

Kierunek obrany idealnie, idealnie bo dziś znowu było pod wiatr. Zrobiłem pętle, czyli obróciłem się o 360' i całą drogę miałem pod wiatr lub dmuchał dość silny upierdliwy i bardzo przeszkadzający boczny. Szczególnie dokuczliwe podmuchy doznałem na interwale do S22.
Jak ja nie lubię wiatru...... :-P

Ale do rzeczy.
Późny wyjazd z domu w kierunku obranego celu. Po mimo dość dużego wiatru dość szybko dojechałem do Fromborka (1:15) sam się zdziwiłem, że jakoś mi to tak dobrze poszło. Tu mała przekąska i ruszyłem w kierunku Braniewa. Szybciutko objechałem centrum, parę fotek i lecę na granicę. Licznik pokazał mi równe 50 km.

Tyle kilosów wyszło mi aby dojechać ndo grnicy © arturbike

Z granicy ruszyłem na Pierzchały dość ciekawą dróżką, ciekawą bo 9 km po bruku !!!, myślałem, że dostanę wstrząsu mózgu, ale po 30 min jazdy dojechałem do drogi asfaltowej. Zajechałem nad jezioro i tu w bardzo sympatycznym miejscu chwilę posiedziałem, wymieniłem baterie w sprzętach i zacząłem kalkulować dalszą drogę.

Pierzchały, miejsce sympatycznego wypoczynku nad wodą © arturbike

Ciężka, ołowiana chmura która to towarzyszyła mi od dłuższego czasu wisiała cały czas nad moją głową. Oszacowałem, że jednak wiaterek zepchnie ją w okolice Młynar, Pasłęka, więc ja szybciutko zebrałem się w kierunku Chruściela i dalej na "interwał" do drogi S22.Po drodze zajechałem pod radar wojskowy, parę fotek i dalej. Pod Fromborkiem moja chmura dopadła mnie i ledwo udało mi się schować pod przystankową wiatą.
Po kilkunastu minutach deszczyk przestał padać i wyszło ponownie słońce i tak już było do samego Elbląga.