Marzec, 2015

Suma podjazdów:2024 m

Moja pętla"in+"..........

Wtorek, 31 marca 2015 · dodano: 08.04.2015 | Komentarze 1

............. przez okna wyglądało, że jest git. Nic bardziej mylnego. Wiatr był straszny, a nad Nogatem spowolnił mnie do prędkości 11 km/h. Myślałem, że się obalę z braku prędkości :-). Później to już huta.

Huta.......

Poniedziałek, 30 marca 2015 · dodano: 08.04.2015 | Komentarze 0

Wysoczyzna Elbląska dla Damiana i Wojtka z ekipą elbląską :-)

Sobota, 28 marca 2015 · dodano: 08.04.2015 | Komentarze 2

FOTKI Z WYJAZDU

Mała pauza w giro po Wysoczyźnie.. :-)
Mała pauza w giro po Wysoczyźnie.. :-) © arturbike

......... któregoś pięknego wieczora dostaję info od Beduksa, że wybiera się z Wojtkiem na Wysoczyznę Elbląską. Ja jeszcze w chorobie, no już prawie po, ale nóżki zaczynają mi się kręcić pod kołderką. Oczywiście odpisałem, że jestem za i za chwilę dostaję mapkę z miejscami które to koledzy chcą odwiedzić. Obracam na wszelkie sposoby monitor kompa i ni jak mi nie pasuje szlak. No nie da się objechać wszystkich miejsc w jeden dzień i jeszcze na kółkach wrócić do Tczewa o rozsądnej godzinie.

Zaproponowałem trochę inną trasę, trasę która to zawiera w sobie większość wyznaczonych punktów no i oczywiście nie był bym sobą, aby czegoś nie dorzuć. Tym razem był to Rezerwat Dolina Stradanki ze swoim kultowym przejazdem przez rzekę :-).

Umówiliśmy czas i miejsce na spotkanie, przy pełnej akceptacji dróżki.

Sobotni poranek przywitał nas słonecznie, także pełni optymizmu ruszyliśmy na szlak.

Pierwszy cel to j. Martwe przez Głogowe Wzgórze. Tu chwila odpoczynku i dalej w kierunku  Rychnow. poprzednie dni był dość deszczowe, a oponki były również trekingowe na trzech rowerkach, także musieliśmy odpuścić sobie jazdę w terenie pod górkę do Fromborka.

Po krótkiej pauzie wbijamy się dalej w asfalt i dzida do Fromborka. Po drodze zawijamy do Narusy, zakupy w kultowym GS'ie i w miejscu do tego wyznaczonym rozpalamy "ugień". Kiełba, ryba i jabłko lądują na kijkach i jest git. Po mały popasie dalej w trasę i lądujemy we Fromborku. Tu krótki rekonesans dla Wojtka, aby mógł zobaczyć co czeka go latem jak zawita na zwiedzanie miasta szczegółowo.

Z Fromborka kierunek Pogrodzie również asfaltem bo w lesie jest dość mokro i ślisko. Dalej przez Chojnowo do Tolkmicka, tym razem już terenem przez Wały Tolkmita. UUUU jakie było zaskoczenie jak zjazd przy grodzisku zakończył się przejazdem przez Stradankę :-). Było super.

W Tolkmicku zajeżdżamy do portu, ale trwa jeszcze remont. Dalej wbijamy się w drogę z płyt na wale Zalewu Wiślanego i taką drogą dojeżdżamy do Nadbrzeża. Po drodze na plaży w Pęklewie rozpalamy kolejne ognisko, a nad nim lądują kiełbaski i banany.

No Ostrogu nasza ekipa dzieli się na dwie. Jedna czwórka rusza do Ebowa, a ja z Damianem-Bouli i Beduks z Wojtkiem ruszamy dalej na zaplanowany szlak w kierunku Tczewa. Robi się chłodno i zapada zmierzch. Dobrym tempem dobijamy do Nowego Stawu gdzie na przeciw nam wyjechał z Tczewa Leospidek 1. I tak w piątkę wpadamy do Tczewa. Tu koniecznie popas w Imbis'ie i żegnamy się z naszymi towarzyszami dzisiejszego dnia. Jest prawie 10'pm i spadamy na PKP PR. Około 11'pm jesteśmy już w swoich domkach.

Super plan Beduksa, fantastyczne towarzystwo w pozostałej ekipie. Super rowerowa pogoda. Co więcej trzeba ? Tylko takich kolejnych wyjazdów i co najmniej takiej pogody (y).

Cz. - Pt.

Piątek, 27 marca 2015 · dodano: 31.03.2015 | Komentarze 1

Huta na spokojnie przed sobotą ... :-)

Po chorobie czas wrócić ...... :-)

Środa, 25 marca 2015 · dodano: 31.03.2015 | Komentarze 1

Świeża sprawa na Równinie Warmińskiej :-)
Świeża sprawa na Równinie Warmińskiej :-) © arturbike

......... po ponad tygodniowym leżeniu w łóżku czas wrócić do zdrowych i normalnych ludzi. Dziś postanowiłem objechać planowaną trasę dla AGR Tczew. Traskę wyrysowałem tak aby nie jechać za dużo siódemką. W praniu okazało się, że droga miejscami jest nieprzejezdna z różnych powodów. Jeden fragment jest fantastyczny, bo to widać, że jest to stary dukt transportowy obsadzony drzewami owocowymi, czyli tak jak kiedyś wytyczało się drogi.

Trasa do lekkiej modyfikacji i będzie OK na 18 kwietnia.

Spacerek przed pracą ,,,,, :-)

Niedziela, 15 marca 2015 · dodano: 15.03.2015 | Komentarze 2

....... po wczorajszym rajdzie, dziś przed pracą małe kółko dla rozciągnięcia mięśni .. :-)

Rajd do Olsztyna na zapiekankę .... :-)

Sobota, 14 marca 2015 · dodano: 15.03.2015 | Komentarze 5

Przed wjazdem do Olsztyna
Przed wjazdem do Olsztyna © arturbike

Słynne zapiekanki Borysa
Słynne zapiekanki Borysa © arturbike

..... rano z wozu i dzida na umówione miejsce spotkania skąd odebrałem tczewskiego twardziela Kaśkę.

Kasia nasłuchała się od Borysa (Sylwka) jakie to super zapiekanki można skonsumować w budzie na olsztyńskim dworcu. Sugestii tej poddałem się również ja.

Wiaterek tego dnia obrał sobie kierunek E NE, także jaką bym nie wynalazł trasę to i tak mamy dobrą stówkę pod wiatr. Wiedząc, że kilometrów trochę jest do pokonania, a ostatni transport do Tczewa Kaśka ma o 21' to też padło na drogi asfaltowe gminne i powiatowe. Korzystając z okazji, że koleżanka nie widziała kilku fajnych miejsc w naszej okolicy, więc znalazły się one na naszym szlaku. I tak zaczęliśmy od Pilony, Weklic i Aniołowa. Do Pasłęka nie wjeżdżaliśmy, to zostanie na inną wycieczkę. Dalej nasza dróżka wiodła przez Godkowo, Miłakowo i Jonkowo.

I tak jadąc bardziej pod górkę niż z górki i cały czas pod wiatr przed południem docieram do punkt A naszego rajdu, czyli buda z zapiekankami na DK Olsztyn.

Patrzę na cennik i jakoś nie mogę go rozszyfrować. Jest napisane zapiekanka i poniżej  sos taki albo z taki za 4PLN, woda 1PLN coś te ceny jakieś podejrzanie niskie. Ale dokonałem zamówienia, zapiekanka X2 i woda X2 a pani w okienku mówi dyszka. Hymm, no to git. Zapiekanka prawie pół metra i za 4 ziko to czysta rozpusta :-).

Posileni i po lekkim odpoczynku pakujemy sakwy i czas ruszać w drogę powrotną. Ja jeszcze lekko się przebrałem bo forma zdrowotna na długie dystanse to tak nie bardzo. Jest kilkanaście minut po 13', ruszamy na szlak. Z wyliczeń wychodzi, że mamy dobry zapas czasu i nie powinno być dramatu z dojazdem na ostatni pociąg z Elbląga. Tak na wszelki wypadek wyznaczyłem sobie ścieżkę blisko torów, co by ewentualnie można było zapakować się trochę wcześniej. I tak pierwszy cel drogi powrotnej to Morąg. Zajeżdżamy zgodnie z grafikiem, nawet lekko z mały plusem. Uzupełniamy płyny i coś na słodko i dalej w drogę. Ruszyłem w stronę Bogaczewa aby później wbić się w dróżkę co już jechaliśmy, ale podczas krótkiego postoju w Bogaczewie Kaśka melduje, że chce mieć 2 z przodu na liczniku. No to tą dróżka to się nie da. Obieram plan B i wracamy do Morąga i dalej DW 527 ciśniemy na Pasłęk. W Pasłęku zajeżdżamy do sklepu aby ponownie uzupełnić płyny i coś przekąsić. Ja przy okazji lekko się ogrzałem. Miałem wrażenie, że jadę w stanie podwyższonej temperatury. Zakładam kolejną kurtkę na siebie. Przeliczam szybko kaemy i widzę, że nie możemy jechać na Zielony Grąd bo nie wpadnie dwójeczka z przodu. Ruszamy na szlak i kierujemy się na Krosno, Nowy Dwór i wyjeżdżamy w Komorowie Żuławskim. Tu też na życzenie robimy małą pauzę. Wymieniamy akumulatory w naszych latarkach i wbijamy się w starą siódemkę, którą to ciągniemy do Elbląga i na dworzec. Jest godzina parę minut po 20'. Zabrakło kilka sekund aby zapakować Kaśkę do TLK i czekamy do 21' aż podjedzie kolejny pociąg. Zadowolenie koleżanki z dystansu ogromne, jest dwójka z przodu, widok bezcenny :-)

Zapakowałem koleżankę do bany i sam prędziutko do domu. Rajdzik udany, tempo jazdy przyzwoite, pogoda prawie dopisała, ale wiatr zabrał sił bardzo dużo. Ale i tak warto było (y)