Listopad, 2014

Niedziela, 30 listopada 2014 · dodano: 20.12.2014 | Komentarze 0

TRASA

PARĘ FOTEK Z WYJAZDU

Piękna, mroźna i słoneczna aura zawitała w tą niedzielę nad Żuławy. Korzystając z tak pięknej pogody postanowiłem w ostatniej chwili zmienić plany na niedzielne kręconko.
I tak ruszyłem na Wielkie Żuławy Malborskie.

• Temperatura -4.0°C

Wtorek, 25 listopada 2014 · dodano: 25.11.2014 | Komentarze 0

Roboczo - sportowa niedziela

Niedziela, 23 listopada 2014 · dodano: 24.11.2014 | Komentarze 1

Huta, łyżwy i rowerek. Po trochę wszystkiego :-)

Rajd do Parku Oruńskiego z AGR Tczew

Sobota, 22 listopada 2014 · dodano: 24.11.2014 | Komentarze 3

Zdjęcie zbiorowe przy Faktorii
Faktoria

PARĘ FOTEK Z WYJAZDU

Po raz kolejny skuszony zaproszeniem od AGR Tczew, udałem się na miejsce zbiórki do Tczewa pod kultowy  "GS" wraz z Robertem i Mariuszem.

Parę minut po 9'am, w kilkunastoosobowej grupie ruszyliśmy na szlak naszej wycieczki / rajdu :-).

Nawigator AGR Tczew, Mirek prowadzi nas różnymi szlakami. I tak po trochę poruszamy się "EV 9 - Szlak Bursztynowy / Amber Route", który na tych terenach jest co prawda dopiero w fazie opracowania i prawdopodobnie jednak zostanie poprowadzony wzdłuż WTR "Wiślanej Trasy Rowerowej" Bieszczady - Bałtyk. Będąc już na bursztynowym objeżdżamy Górę Bursztynową z jej rezerwatem.

Dalsza nasza dróżka wpleciona została w kolejny szlak i  jadąc do Gdańska zaliczamy fragment "Szlaku Elektrowni Wodnych" na rzece Radunia.

Elektrownia Prędzieszyn
Elektrownia Prędzieszyn © Fotka by Nefre Na szlaku elektrowni wodnych na rzece Radunia
Na szlaku elektrowni wodnych na rzece Radunia © Fotka by Nefre

Po kilku krótkich przerwach na popas i foteczki, docieram do celu naszego rajdu, do Parku Oruńskiego w Gdańsku. Tu objeżdżamy cały teren parkowy, wdrapujemy się na Górę Pięciu Braci, zaglądamy do Lodowni i wyjeżdżając z parku mijamy Dom Tatara.

W drodze powrotnej mieliśmy ogromną ochotę na ciepły posiłek, ale zaproponowana przeze mnie kultowa nasza miejscówka była tego dnia zarezerwowana. Dużo nie szukając, po sąsiedzku wbijamy się do pizzerni i dokonujemy dzieła spustoszenia w kuchni tego niewielkiego lokalu :-).

Podczas posiłku, wraz z Mirkiem wytyczamy inną drogę powrotu do Tczewa, a powody są dwa. Jest już ciemno i nie wszyscy mają dobre oświetlenie z przodu i wcześniejsze dwa upadki, które powodują dolegliwości bólowe wykluczające jazdę w terenie.

I tak posileni, ogrzani pakujemy się na nasze rowerki i na lampkach jedziemy zgrabnie w kierunku Przejazdowa, gdzie odbijamy w kierunku Tczewa, a w Suchym Dębie wbijamy się na końcówkę Szlaku Motławy, którym wjeżdżamy do Tczewa. W Tczewski Łąkach żegnamy część ekipy i ruszamy do centrum.

Tu jeszcze drobne zakupy na podróż via PR. Żegnamy  pozostałą część grupy i udajemy się na DK.

Po przyjeździe do Elbląga dokonujemy podsumowania wycieczki u zaprzyjaźnionego menadżera  SP.

Plan na wycieczkę/rajd, super.

Ekipa jak zawsze przednia (y)

Dzięki bardzo Dyrekcji AGR Tczew za zaproszenie do wspólnego kręcenia i super towarzystwo.

Do zobaczenia na szlaku :-)

(y)

Piątek, 14 listopada 2014 · dodano: 16.11.2014 | Komentarze 2

Foteczka na molo w Sopocie z koleżanką z Barcelony Marią
Foteczka na molo w Sopocie z koleżanką z Barcelony Marią i Kaśką © arturbike

Korzystając z zaproszenia do wspólnego wyjazdu, spakowałem graty i ruszyłem na szlak. W Tczewie zabrałem Kaśkę i ruszyliśmy w kierunku Gdańska, gdzie umówieni jesteśmy z koleżanką z Barcelony Marią.

Dróżkę którą obrałem to prawobrzeżna Wisła, w przyszłości ma być tu WTR.

Jadąc mamy okazję patrzeć jak Wisła meandruje spokojnie ujarzmiona po między wałami. Widoczki super po mimo mgły.

Na moście w Kiezmarku kierujemy się na Błotnik gdzie w marinie robimy małą pauzę i dalej śluza Przegalina. Patrząc na zegar, że czas zaczyna się kurczyć, skracam dróżkę i tniemy w kierunku rafinerii i później na Dolne Miasto.

Telefonicznie umawiamy się z Marią w KFC przy DK.

Około 15' spotykamy się z Marią i spokojnym relaksacyjnym tempem ruszamy w kierunku ścieżki przy brzegu Zatoki Gdańskiej. Tą trasą dojeżdżamy do Sopotu i wjeżdżamy na molo. Parę fotek i postanowiliśmy wracać do Gdańska. Jest dość chłodno i robi się ciemno.

Na latareczkach wjeżdżamy do Gdańska, gdzie w okolicach dworca żegnamy się z naszą koleżanką która udała się w kierunku swojego domu, a my na dworzec i pakujemy się do pociągu.

Od i tak minął sympatycznie kolejny rowerowy dzień.

U mnie dodatkowo padła cyfra 10000 km za rok 2014.