Kwiecień, 2015

Po "krzakach" :-D

Niedziela, 26 kwietnia 2015 · dodano: 27.04.2015 | Komentarze 2

FOTKI Z WYJAZDU

............  po wielu wyjazdach w kierunkach róznych i dziwnych, większości po płaskich terenach i drogach safaltowych przyszedł czas na przypomnienie sobie jak wygląda Wysoczyzna Elbląska i Lasy Kadyńskie. Trasa nie była zbyt skaplikowana, ale ja jako wzrokowiec troche sie pogubiłem, ponieważ lasu trochę ubyło i jakoś to wszystko dziwnie wyglądało.

Do pełnej realizacji założeń wyjazdu miałem określonych kilka punków do zdobycia. Wyszło nieco inaczej, ci co byli na rajdzie to wiedzą. Czerwony szlak do Łęcza poszedł nam całkiem fajnie w giry :-). Później to już tylko z górki. Raz czarną, to białą drogą aż do Kadyn.

W Pęklewie na plaży zrobiliśmy "ugień i kiełbę"

To tak na szybko, może coś dopisze później :-)

Kategoria do 100 km, terenowe

Huta i po Ekipę Tczewsko-Elblaską

Sobota, 25 kwietnia 2015 · dodano: 27.04.2015 | Komentarze 1

..............  do południa huta, później szybka decyzja o zmienie rowerku i dzida w kierunku mierzeji na spotkanie powracajacej ekipy połączonych sił Elblaga i Tczewa,

coś więcej później....... teraz brak czasu :-)

Cz-Pt. _huta i Ebowo

Piątek, 24 kwietnia 2015 · dodano: 27.04.2015 | Komentarze 1

Wt- Śr._ huta

Środa, 22 kwietnia 2015 · dodano: 27.04.2015 | Komentarze 0

• Sprzęt GIANT ESCAPE R2

Rajd do OKONKA z AGR Tczew

Sobota, 18 kwietnia 2015 · dodano: 23.04.2015 | Komentarze 3

Ekipa dzisiejszego rajdu do Okonka
Ekipa dzisiejszego rajdu do Okonka © arturbike

PARĘ FOTEK

.......... kolejny wspólny pomysł na wycieczkę z ekipą z Tczewa.

Na pomysł  rajdu w najbliższej okolicy Elbląga z degustacją rybki w OKONIU w tle wpadła Kaśka . Zapotrzebowanie na trasę było jasne i klarowne czyli nie jedziemy stara siódemką. Aby wszystko zagrało jak należy postanowiłem parę dni wcześniej przejechać tą trasą aby sprawdzić czy coś nie zmieniło od ostatniego mojego wyjazdu po tamtej okolicy. Po powrocie do domu puściłem info, że traska jest gotowa i możemy ruszać.

Ze względu na remont mostu przed wjazdem do Elbląga, postanowiłem wraz z trójką bikerów z Ebowa wyjechać Kasi na przeciw celem przechwycenia ekipy i poprowadzenia inną dróżką do miasta gdzie już czeka na nas pozostała część elbląskich rowerzystów i AGR Tczew. W Mc Donald's połączyliśmy siły i tak w szesnastoosobowym składzie ruszyliśmy na szlak.

Na szlaku w kierunku Zielonego Grądu staramy się pokazać jak najwięcej naszym gościom.

Fotka tu, fotka tam i tak przejeżdżamy Przezmark, Weklice i docieramy do anielskiej wsi. Aniołowo wieś z klimatem. Dużo fajnych i ciekawych detali budzi zainteresowanie co cieszy nas bardzo. Z Aniołowa do Marianki wybrałem drogę poza oznakowanym szlakiem i po przebiciu się przez tor doznałem szoku. Zginęła dróżka która to jechałem kilka dni wcześniej. Rolnik zaorał pole z moja drogą !!!!! Ale obok jest coś co przypomina stary trakt. Poprosiłem Sebastiana aby sprawdził czy da się to przejechać, bo rowerki były różne. Po chwili Seba daje znaka, że jest OK. Ruszamy po tym czymś co bardzo bardzo dawno temu było drogą. Po przejechaniu kilku metrów patyk zaplątał się w kółko naszego kolegi z Tczewa i wyrywa pięć, sześć szprych z obręczy. Złość wielka i dylemat co dalej. Ale szybki serwis w polu, coś tam zaplątaliśmy resztę odkręciłem i pojechaliśmy dalej. Około godziny 14' zlądowaliśmy w smażalni i przyszedł czas rozpusty :-). Po zacnym posiłku nasza koleżanka z Tczewa Marzena w tym dniu obchodziła swoje "18" urodziny i jako jubilatka zafundowała nam wszystkim przepyszny tort. Oj jak ciężko było ruszyć się w drogę powrotną po takiej uczcie.

Po konsumpcji ostatnie ustalenia co do drogi powrotnej. Nefre wraz z ekipą postanowiła wracać do Tczewa przez Białą Górę, a Kasia pozostała przy założeniach co do trasy zaplanowanej i chce ją  tak dokończyć. Po dojeździe do wsi Jelonki żegnamy  AGR Tczew i nasze dróżki się rozjeżdżają.

Po przyjeździe do Elbląga żegnamy elbląską ekipę i odprowadzę Kasie na dworzec. Jej powrót do domu był planowany przy pomocy PR REGIO. Na dworcu spotykamy koleżankę z Elbląga Anię,  która to tym samy pociągiem wybiera się na HARPAGANA. Zapakowałem dziewczyny do pociągu i sam obrałem kierunek dom.

Dzięki wielkie dla Wszystkich uczestników za wspólny rajd. Zapraszam do ponownego odwiedzenia naszych okolic.

Kolejna trasa już jest gotowa !!!!

Rajd do Fromborka z Kaśką

Piątek, 17 kwietnia 2015 · dodano: 21.04.2015 | Komentarze 3

Frombork, Kopernik
Frombork, Kopernik © arturbike

PARĘ FOTEK

......... zaproszony do wspólnego wyjazdu, spakowałem swój tobołek i ruszyłem na szlak.

Umówiłem sie z Kaśką, że wyjadę jej na przeciw i do Ebowa wjedziemy z innej strony, bo na jednym z mostów przed wjazdem do miasta trwa remont, a most jest nieczynny.

Do połączenia sił doszło we wsi Rakowo i od tego momentu już poruszamy się na rowerkach wspólnie. Po wjeździe do miasta zajeżdżamy na małą kawę, przy której omawiamy naszą trasę dzisiejszego rajdu. Wybieramy szlak którym  koleżanka po mojej okolicy się jeszcze nie poruszała. Parę minut po dziesiątej ruszamy w drogę kierując się na Głogowe Wzgórze i dalej 504 do Fromborka. Po drodze dwie małe pauzy na uzupełnienie płynów i dalej w drogę. Po południu jesteśmy już na miejscu. Robimy mały objazd po miasteczku zaczynając od portu, a kończąc na Wzgórzu Katedralnym. Parę fotek, trochę historii i zjeżdżamy do jednego z fromborskich lokali na ciepłą konsumpcję bo parę kilometrów drogi powrotnej jest do przejechania.

Lokal, fajne miejsce, cieplutko, żarcie ujdzie, ale muzyczka absolutnie moje klimaty :-).

Posileni i ogrzani, bo pogoda taka sobie za oknem spowodowała lekkie wychłodzenie, ruszamy dalej na szlak. Tym razem zero asfaltu w planach przez kilkadziesiąt kilometrów. Do Ebowa pojechaliśmy terenem, którym nie udało mi się przejechać razem z Damianem i Wojtkiem wraz kilkoma bikerami Elbląga. Dróżka fajna, leśne dróżki, szutrowe nawierzchnie, troszeczkę piachu,  ale spokojnie można przejechać. Na jednym z rozjazdów podejmujemy decyzję aby lekko odbić z planowanej drogi. Robi się późno, a mamy parę kaemów jeszcze do przejechania. I tak lądujemy w Rychnowych i dalej kierunek Dąbrowa w której dałem się namówić na przejazd przez Bażantarnię. Po wjeździe na skraj lasu postawiłem Kaśkę przed wyborem dróżki którą chce zjechać do Elbląga. Wybierając jedną z trzech dróg wybrała środkową na której przecinają się trzy szlaki i tak zjechaliśmy na Mostek Elewów i dalej szlakiem czerwonym przejechaliśmy kawałek Bażantarni tak przy okazji. Zajeżdżamy jeszcze pod Górę Chrobrego na krótką pauzę. Tu również sprawdzam godzinę odjazdu pociągu. Kaśka ma już ponad 160 km w nogach i dojazd do domu, do Tczewa nie wchodzi w rachubę. Przed odjazdem wpadamy jeszcze na gorącą czekoladę na starówkę i później na dworzec.

Po mimo dość trudnych warunków, kilku fajnych przewyższeń i drogi w terenie uważam, że nasza koleżanka Kaśka to mocny tczewski rowerzysta gotowy do grubszych akcji.