• Sprzęt GIANT ESCAPE R2

Po Żuławach Elbląskich i Wsoczyźnie Elbląskie

Sobota, 6 kwietnia 2013 · dodano: 07.04.2013 | Komentarze 2

Dzisiejszy dzień absolutnie sportowy. Rower, łyżwy,rower, i tak minął mi ten bardzo fantastyczny dzień. Do południa wybrałem się na Elbląskie Żuławy, ale dmuchało bardzo, także w końcu wylądowałem na Wysoczyźnie Elbląskiej i tu kontynuowałem swoją dzisiejszą eskapadę.
Zajechałem do portu i mariny w Tolkmicku. Zalew Wiślany jeszcze pod lodem. W oddali widać latarnię morską w Krynicy Morskiej i zarysy lądu w Piaskach( Starej Karczmy).
Powrót przez Pogrodzie, gdzie zaliczam piękną glebę, na prostej asfaltowej drodze, robię kozła o 360', sam niewiedząc jak to się stało. Uszkodzeniu uległ aparat który to robię fotki i ciachałem zrobić foto jednej szopy w Pogrodziu, ale wyszło to co wyszło, czyli mój lot w chmurach :-)
Dzisiejsze rowerowanie to także zalegalizowanie pierwszych dziesięciu tysięcy na BS.

CZĘŚĆ MOJEJ TRASY

Natura 2000 © arturbike

Na horyzoncie Krynica M. © arturbike

No to sobie usiadłem ............. © arturbike

Gleba i to jaka © arturbike