• Sprzęt GIANT ESCAPE R2

Moja pętla, in +

Środa, 3 kwietnia 2013 · dodano: 03.04.2013 | Komentarze 10

..........po załatwieniu większości tematów zajechałem do ZADLO'a, chwila pogaduchy i umówienie na wieczorne kręconko.
Ruszyliśmy z centrum na Kępę Rybacką, Nowakowo, czyli moją ulubioną pętlę. Wiaterek dawał się we znaki ale przez większą część trasy trzymaliśmy tępo na poziomie 30 km/h.
Po wjeździe do Ebowa zaliczyliśmy jeszcze Modrzewinę i po zjeździe od EPT pożegnaliśmy się.
Kurcze jazda była super. Zajechałem do domu, wymieniłem buteleczki z napojem i postanowiłem ruszyć na drugą pętle tylko, że tym razem w odwrotnym kierunku co zaowocowało średnią którą to sam się przeraziłem. No ale ogień był. Ciuchy wylądowały w pralce ja pod prysznicem. Na jutro rano wszystko i wszyscy muszą być GIT.

A wczoraj zostałem szczęśliwym posiadaczem takie to cacka :-)

Romet Sport '78 © arturbike

daro
| 08:40 sobota, 6 kwietnia 2013 | linkuj Fajny klasyk, piękna rama, widzę wiele elementów oryginalnych, no, no, to teraz będziesz nie do przeskoczenie, hi, hi. Reaktywuj go, jak go zrobisz, to mam nadzieję że dasz mi "zrobić rundkę", bo na takim cudzie to jeszcze nie śmigałem?. PozdRower :) Daro
Darecki
| 05:17 czwartek, 4 kwietnia 2013 | linkuj Sidełko robi wrażenie :-)
Wojtek3362
| 21:44 środa, 3 kwietnia 2013 | linkuj Kurde, pozazdrościć ramy Sport ;)
| 20:50 środa, 3 kwietnia 2013 | linkuj Dzięki
:-)
Vampire
| 20:41 środa, 3 kwietnia 2013 | linkuj Trzymam kciuki za udana reaktywacje!!
arturt1
| 20:29 środa, 3 kwietnia 2013 | linkuj No no ;) Gratuluję zyskania maszynki. Po odnowie będzie niezły klasyk. Mojemu koledze z kolei trafił się ostatnio Romecik Pasat do restauracji :)
arturbike
| 20:07 środa, 3 kwietnia 2013 | linkuj Jutro spacerowo chyba będzie, Ania chyba się wybierze. Zawsze możesz robić pętelki ;-)
Zadlo
| 20:06 środa, 3 kwietnia 2013 | linkuj Dzięki i pozdro szykuj się na jutro i ogarnij wiatr ;)
arturbike
| 20:00 środa, 3 kwietnia 2013 | linkuj Plan jest na reaktywację tego "ścigacza"
:-)
Vampire
| 19:58 środa, 3 kwietnia 2013 | linkuj Co prawda nie krece na kolarce, ale cacko ladne!!