• Sprzęt GIANT ESCAPE R2

Rajd do OKONKA z AGR Tczew

Sobota, 18 kwietnia 2015 · dodano: 23.04.2015 | Komentarze 3

Ekipa dzisiejszego rajdu do Okonka
Ekipa dzisiejszego rajdu do Okonka © arturbike

PARĘ FOTEK

.......... kolejny wspólny pomysł na wycieczkę z ekipą z Tczewa.

Na pomysł  rajdu w najbliższej okolicy Elbląga z degustacją rybki w OKONIU w tle wpadła Kaśka . Zapotrzebowanie na trasę było jasne i klarowne czyli nie jedziemy stara siódemką. Aby wszystko zagrało jak należy postanowiłem parę dni wcześniej przejechać tą trasą aby sprawdzić czy coś nie zmieniło od ostatniego mojego wyjazdu po tamtej okolicy. Po powrocie do domu puściłem info, że traska jest gotowa i możemy ruszać.

Ze względu na remont mostu przed wjazdem do Elbląga, postanowiłem wraz z trójką bikerów z Ebowa wyjechać Kasi na przeciw celem przechwycenia ekipy i poprowadzenia inną dróżką do miasta gdzie już czeka na nas pozostała część elbląskich rowerzystów i AGR Tczew. W Mc Donald's połączyliśmy siły i tak w szesnastoosobowym składzie ruszyliśmy na szlak.

Na szlaku w kierunku Zielonego Grądu staramy się pokazać jak najwięcej naszym gościom.

Fotka tu, fotka tam i tak przejeżdżamy Przezmark, Weklice i docieramy do anielskiej wsi. Aniołowo wieś z klimatem. Dużo fajnych i ciekawych detali budzi zainteresowanie co cieszy nas bardzo. Z Aniołowa do Marianki wybrałem drogę poza oznakowanym szlakiem i po przebiciu się przez tor doznałem szoku. Zginęła dróżka która to jechałem kilka dni wcześniej. Rolnik zaorał pole z moja drogą !!!!! Ale obok jest coś co przypomina stary trakt. Poprosiłem Sebastiana aby sprawdził czy da się to przejechać, bo rowerki były różne. Po chwili Seba daje znaka, że jest OK. Ruszamy po tym czymś co bardzo bardzo dawno temu było drogą. Po przejechaniu kilku metrów patyk zaplątał się w kółko naszego kolegi z Tczewa i wyrywa pięć, sześć szprych z obręczy. Złość wielka i dylemat co dalej. Ale szybki serwis w polu, coś tam zaplątaliśmy resztę odkręciłem i pojechaliśmy dalej. Około godziny 14' zlądowaliśmy w smażalni i przyszedł czas rozpusty :-). Po zacnym posiłku nasza koleżanka z Tczewa Marzena w tym dniu obchodziła swoje "18" urodziny i jako jubilatka zafundowała nam wszystkim przepyszny tort. Oj jak ciężko było ruszyć się w drogę powrotną po takiej uczcie.

Po konsumpcji ostatnie ustalenia co do drogi powrotnej. Nefre wraz z ekipą postanowiła wracać do Tczewa przez Białą Górę, a Kasia pozostała przy założeniach co do trasy zaplanowanej i chce ją  tak dokończyć. Po dojeździe do wsi Jelonki żegnamy  AGR Tczew i nasze dróżki się rozjeżdżają.

Po przyjeździe do Elbląga żegnamy elbląską ekipę i odprowadzę Kasie na dworzec. Jej powrót do domu był planowany przy pomocy PR REGIO. Na dworcu spotykamy koleżankę z Elbląga Anię,  która to tym samy pociągiem wybiera się na HARPAGANA. Zapakowałem dziewczyny do pociągu i sam obrałem kierunek dom.

Dzięki wielkie dla Wszystkich uczestników za wspólny rajd. Zapraszam do ponownego odwiedzenia naszych okolic.

Kolejna trasa już jest gotowa !!!!