1 Pomorskie Świeto Wisły_rajd rowerowy-dzień drugi

Niedziela, 31 sierpnia 2014 · dodano: 02.09.2014 | Komentarze 0

Dzień drugi_Gniew-Elbląg

Dzień drugi, to ciężka pobudka, po bardzo krótkiej nocy.

Prysznic, zmiana ciuszków i dzida na zamek na spóźnione śniadanie.

Na godzinę 11'am zarządzoną odwrót z Gniewu. Na szlaku w Mała Słońca zajeżdżamy na słodki poczęstunek. Kawa, herbata i ciacho. Serniczek wyśmienity :-).

Po słodkim poczęstunku ponownie wspólna fota i ruszamy na metę naszego rajdu do Tczewa.

Mała Słońca, miejsce postoju i poczęstunku
Mała Słońca, miejsce postoju i poczęstunku © arturbike

Po przybyciu na metę, na Bulwarze Nadwiślańskim w Tczewie, delikatnie zostaliśmy przywitani ze sceny i udaliśmy się na ciepłą strawę. Tu także pożegnaliśmy naszą koleżankę z Grudziądza Mirkę i współtowarzyszy w rajdzie z Tczewa.

I tak w już tylko w siedmioosobowym składzie ruszyliśmy do Elbląga przez Nowy Staw gdzie robimy pauzę na kolejny ciepły posiłek. Po drodze dopada nas końcówka deszczu z nad Malborka, a także mijamy się z Markiem Sikorskim, który to dość ostro wracał z nad Zatoki Gdańskiej do domu. Ciekawe czy zdążył przed deszczem :-)

Do Elblaga dobijamy około godziny 20', gdzie pod parasolkami na Bulwarze robimy małe podsumowanie i ustawiamy się na kolejny wypad rowerowy. Tym razem to będzie lotnisko w Krasnołęce.

I tak to zakończyliśmy sympatycznie i w miłym towarzystwie rajdzik rowerowy z okazji Święta Wisły.

Dzięki wszystkim za mile spędzony czas i wspólne kaemy.

Do zobaczenia na szlaku :-)