1 Pomorskie Świeto Wisły_rajd rowerowy-dzień pierwszy

Sobota, 30 sierpnia 2014 · dodano: 02.09.2014 | Komentarze 1

Dzień pierwszy Elbląg-Gniew

FOTKI Z WYJAZDU

Korzystając z zaproszenia Nefre i TIR, również zaprosiłem do wspólnego wyjazdu elbląskich bikerów i koleżankę z Grudziądza.

Na starcie w Elblągu stawiło się sześć duszyczek chętnych do wspólnego kręcenia. Z Mirką, która ruszała z Grudziądza umówiłem się w Białej Górze, gdzie również ma dojechać ekipa z Tczewa i okolic.

I tak o godzinie 15' doszło do połączenia sił i w grupie 26 rowerzystów i rowerzystek wraz z trzy osobową ekipą z Ukrainy ruszyliśmy na podbój Gniewu.

Około godziny 19' docieramy na rogatki Gniewu, gdzie w kultowym miejscu robimy wspólną fotę.

Gniew również zdobyty w doborowym składzie ......:-)
Gniew również zdobyty w doborowym składzie ......:-) © arturbike

Po focie wjeżdżamy pod zamek w celu zameldowania przybycia. Później kolacja, inscenizacja  "Vivat Vasa", pokaz fajerwerków i zabawa do białego rana :-)