Spokojny przegląd Ebowa

Niedziela, 4 maja 2014 · dodano: 04.05.2014 | Komentarze 1

.... rano, miałem coś zrobić innego, a wyszło inaczej, no samo życie :-)

Po południu wsiadłem na rowerek i przejechałem się po Ebowie aby zobaczyć jak to wszystko wygląda na koniec długiego weekendu.

No i specjalnie się nie zdziwiłem. Puchy na ulicach, starówka umarła z chwilą kiedy to odpłynęły wszystkie łódeczki. Honor trochę uratował stateczek białej floty, który to wrócił do Ebowa z Malborka. Uratował trochę, bo na pokładzie doliczyłem się czterech pasażerów.:-)

Jadąc dalej, postanowiłem odszukać elbląskie fontanny. To już pora aby tryskała z nich woda, włodarze miasta obiecali, że od pierwszego maja będzie już wszystko OK. No ale kręcąc się to tu, to tam odnalazłem tylko jedną odpaloną fontannę.

Wracając do domu odwiedziłem  projekty zrealizowane ze środków budżetu obywatelskiego. Jednymi z nich jest kreatywne podwórko i fit park. Projekty te pokazują, że można, można jak tylko się chce. Kasa jest i trza ją brać !!!  :-)

A tak to mniej więcej wyglądało ... :-)