Nierowerowa niedziela , ale z rowerami.....

Niedziela, 30 marca 2014 · dodano: 01.04.2014 | Komentarze 3

Rowerek dedykowany dla par małżeńskich
Rowerek dedykowany dla par małżeńskich © arturbike

FOTKI Z FESTIWALU

Po wczorajszym rajdzie, dziś postanowiliśmy przy pomocy auta wybrać się do Gdańska na Festiwal Rowerowy.

I tak sprytnie skrzyknęliśmy się w piątkę i jeszcze sprytniej się zapakowaliśmy już nie wspomnę o sprycie naszego driver'a  :-)

Będąc na miejscu zobaczyliśmy kilka fajnych rowerków, trochę gratów no i oczywiście stanowisko do sprawdzenia formy, kondycji i czegoś tam jeszcze :-P.

Zadlo nie omieszkał się sprawdzić na tym magicznym urządzeniu. Kibicowaliśmy mocno no i pojechał...... , na koniec dostał kilka wykresów z cyferkami, które to mi nic nie mówią. Nie znam się na tym. Ale Seba mówił, że jest GIT !!!!!, to teraz strach będzie z kolegą jeździć :-P

Około południa wyszliśmy na zewnątrz hali, bo zapowiedziany był popisowy przejazd Igora Tracza na swoim  trójkołowym zaprzęgu. No powiem, że byłem pod ogromnym wrażeniem jak zobaczył z jaka prędkością te harty ciągnęły rowerek Igora. Pierwszy raz na live mogłem zobaczyć tą międzynarodową i europejska dyscyplinę,bikejoring, w której Igor Tracz jest Champion'em. Chwilę później na kółkach dojechał Michał Quintus z Danką. Witając się, jednocześnie pożegnaliśmy elbląskich bikerów i pojechaliśmy w drogę powrotną do Ebowa. Spragnieni dokonaliśmy dzieła i uzupełniliśmy niezbędną ilość złotego napoju :-P.

I tak nierowerowo, lecz wśród rowerków spędziliśmy miło i sympatycznie czas.

To też był super dzień. Dzięki bardzo za towarzystwo ekipie rowerowej.

Gadżecik na kółeczko ..... :-)
Gadżecik na kółeczko ..... :-) © arturbike

Najmłodsi uczestnicy wyścigów MTB ..... :-)
Najmłodsi uczestnicy wyścigów MTB ..... :-) © arturbike

Igor Tracz w akcji.... :-)
Igor Tracz w akcji.... :-) © arturbike

sierra
| 19:44 wtorek, 1 kwietnia 2014 | linkuj "Mojemu Nowemu Bagażnikowi z Sakwą" podoba się ten... "małżeński" ;)
...Powinien być tak skonstruowany, że jedzie WYŁĄCZNIE wtedy kiedy oba jego "silniki i kierownice" go prowadzą i napędzają :)
Fajna impra, można było się na nią wybrać... co nie znaczy że pomysłowi Marka (MarekB) czegoś brakowało :)
Nefre
| 11:03 wtorek, 1 kwietnia 2014 | linkuj Fajna impreza, czytałam o niej w necie:))
daro
| 08:21 wtorek, 1 kwietnia 2014 | linkuj Ale mieliście fajną niedzielę, troszkę Wam zazdroszczę, gdybym wiedział, to bym śmignął do Gdańska pooglądać te wszystkie atrakcje :)
Pozdrowienia dla Ciebie i dla ekipy z Ebowa :)