Weklice_kontrola archeologów

Czwartek, 18 lipca 2013 · dodano: 18.07.2013 | Komentarze 5

........ po przekazaniu informacji koledze który amatorsko zajmuje się poszukiwaniem ciekawych rzeczy w ziemi o tym, że na terenie Weklic trwają "wykopki" archeologiczne, po pracy wybraliśmy się aby zobaczyć postęp prac od ostatniej soboty, gdzie to byliśmy na pikniku gminny i gdzie spotkaliśmy się z Panią Dr. Magdą z PAN.
Na szlaku przed wyjazdem spotkałem Dareckiego, zamieniliśmy dwa słowa i każdy z nas pojechał w swoją stronę.
W Weklicach udaliśmy sie na stanowiska archeologiczne z nadzieją, że jeszcze zastaniemy fachowców przy pracy.

Degustacja zbożowa na szlaku do Weklic © arturbike

Stanowisko archeologiczne w Wekilcach © arturbike
Drugie stanowisko archeologiczne w Weklichach © arturbike

Ale okazało się, że o tej porze już jest po pracy.
W zaprzyjaźnionym GS'ie zasięgnęliśmy języka co i jak.
Po chwili odpoczynku pod GS'em udaliśmy się na spotkanie z Panią Magdą, które zaowocowała dużą dawką informacji, informacji której się nie przeczyta w pospolitych materiałach.

Gadu, gadu, ale czas do domu. I tak umówieni na kolejne spotkanie, żegnamy się i lecimy do Ebowa. Na szlaku w Komorowie Żuławskim mijam się z Mirkiem, który leciał w kierunku Pasłęka.