I Rajd Rowerowy_Weklice

Sobota, 13 lipca 2013 · dodano: 14.07.2013 | Komentarze 3

Dziś miałem zaszczyt i przyjemność brać udział w rajdzie gminnym.
Akcja zainicjowana przez Artura Waśniewskiego z Urzędu Gminy Elbląg.
Zbiórka w umówionym miejscu i umówionej godzinie. Na szlak Rajdu wyrusza 12 bikerów + wymiatacz DARECKI

FOTKI Z WYJAZDU
NASZA TRASA

Ekipa I GRR przed wyjazdem © arturbike

Darecki ESR i organizator rajdu Artur Waśniewski wyprowadzają ekipę na rogatki © arturbike

Założenia trasy idealnie dopasowane dla możliwości uczestników rajdu. Po godzinnej jeździe w super nastrojach docieramy do Weklic, miejsca w którym to zorganizowany był festyn gminny. Ku mojemu zadowoleniu okazało się, że mamy spotkanie z archeologami którzy prowadzą prace badawcze na tych ziemiach pod przewodnictwem pani dr. z PAN, która to przedstawiła nam super prezentacje na temat swoich prac badawczych na terenie Weklic.

Archeolog Pani dr. z PAN na miejscu swojej pracy © arturbike

Jutro tu przyjeżdża dużo studentów i studentek, a w przyszły weekend będzie tu dziura na 3 m. głębokości. Trza będzie podjechać i ocenić postęp prac. Pani dr zapraszała wszystkich chętnych do odkrywania skarbów wielbarskich i nie tylko.
Następnie udaliśmy się nad wodospad w Weklicach, gdzie swoją obecnością zaszczyciła nas Pani Wójt Gminy Elbląg Genowefa Kwoczek i Pani Sołtys Weklic Katarzyna Rękas w stroju Gotów :-).

Weklice Wodospad_włodarze gminy i sołectwa © arturbike

Później to już integracja z tubylcami, "ugień i kiełba", herbatka z wierzby, grzaniec, ciacho, pierogi, ...... cuda wianki dzbanki :-P
Super wyjazd, super ekipa. Jesteśmy umówieni na następny rajd a to już za chwilę :-)