Nocna Stegna_G.R. STOP

Niedziela, 23 czerwca 2013 · dodano: 24.06.2013 | Komentarze 2

Po dniu pełnym wrażeń, czas na noc wrażeń :-).
I tak wybrałem się na Nocną Stegnę w towarzystwie rowerzystów z Grupy Rowerowej STOP.
NASZA TRASA
FOTKI Z WYJAZDU

Zbiórka na Starówce przed wyjazdem na szlak © arturbike

1.30 am, zbiórka pod piekarczykiem na Elbląskiej Starówce i ruszamy na szlak w kierunku Stegny. Po szybkim przeliczeniu usłyszałem cyfrę 61, wychodzi na to, że taka grupa rowerzystów wyjechała z Ebowa na coroczne kultowe oglądanie wschodu słońca na plaży Zatoki Gdańskiej.

Na szlaku, kierunek Stegna © arturbike
Gdzieś na szlaku w kierunku Stegny © arturbike

Po przyjeździe, na plaży spotykamy zaprzyjaźnionych bikerów z Tczewa i rowerzystów z Malborka.

Część ekipy z Tczewa na plaży w Stegnie © arturbike

Parę minut po czwartej na horyzoncie pojawia się czerwona tarcza wschodzącego słońca. Słońca, które to przez cały dzień nie opuszczało nas :-)
4:10, słoneczko wychodzi z nad lustra Zatoki Gdańskiej © arturbike
Większa część bikerów na plaży w Stegnie © arturbike

Po pogaduchach z zaprzyjaźnionymi rowerzystami dokonujemy ewakuacji. Ja ruszyłem dość szybko z częścią elbląskich bikerów, ale robiąc fotki po drodze nasz dystans po między nami zwiększał się bardzo i bez sensu było gonić ekipę, więc postanowiłem ruszyć własną dróżką i tak zajeżdżam to tu, to tam.
Po powrocie do domu szybka drzemka i czas na świętowanie. Bo to przecie Dzień Ojca dziś był :-)