• Sprzęt BAUER TOP SPRINTER

BAUER'em na szlak.....

Poniedziałek, 17 czerwca 2013 · dodano: 17.06.2013 | Komentarze 0

Wymiana opony i dętki, odkręcenie reszty zbędnych na ta chwilę elementów i ruszam na szlak. Dojeżdżam do Nowakowa w całkiem fajnym czasie, focia i spadam dalej.

Nowakowo, most na rzece Elbląg © arturbike

Jadę moją pętlą in+. Przed Kępą Rybacką zauważam dziwne podbijanie kierownicy, coś mi to przypomina poprzednią sytuację przed wystrzałem. Hebel i oglądam oponę. Jest lekkie wybrzuszenie, popuszczam powietrza i układam oponkę. Pomogło, ale na tej oponie jeździć się nie da. Będąc w połowie drogi postanowiłem zawrócić do Ebowa. Ale po kilku metrach obróciłem się i pognałem dalej przez Kepę Rybacką,
Most-wrota przeciwpowodziowe na kanale Jagiellońskim © arturbike

i dalej Bielnik II, Adamowo, Helenowo. Po drodze spotykam lekko zaspanego i nie mniej rozdrażnionego Darka, a przy dworcu kolejnego Darka
z juniorem. Mała podwózka na Zatorze i spadam do domu. Czas szykować się na hutę.