• Sprzęt BAUER TOP SPRINTER

BAUER'em na szlak.....

Wtorek, 11 czerwca 2013 · dodano: 11.06.2013 | Komentarze 3

Wczorajsze nic spowodowało, że dziś ruszyłem się z domu.
Wyciągnąłem mój nowy/stary rowerek i ruszyłem na moją pętlę...in+. Dojechałem do Nowakowa i trafiłem na przeprawę na Rzece Elbląg. Pomyślałem sobie że objadę moją pętle od drugiej strony i ruszyłem na szlak. Po przejechaniu kolejnych 200 m wystrzeliła mi opona na przednim kole. Oj dobrze że prędkość była nie za duża.... :-)
Resztę drogi zrobiłem z buta ciągnąć się z Bauer'em jakieś kolejne 6 km.

TRASKA

Nowakowo, otwarta przeprawa na Rzece Elblag © arturbike

Rzeka Elbląg, Nowakowo © arturbike

Most w Nowakowie na Rzece Elbląg © arturbike

A to pech................ wystrzał © arturbike

daro
| 15:24 środa, 12 czerwca 2013 | linkuj No , no, to ci się "pochrzaniło" a tą oponką, nie wie jak, ale dobrze że Byłeś niedaleko Ebowa, ja bym sobie nie wyobraził z buta drałować np: 40km. Pozdrower :)) Daro
sikorski33
| 21:18 wtorek, 11 czerwca 2013 | linkuj Fajny rowerek:)
AgniechaEG
| 14:44 wtorek, 11 czerwca 2013 | linkuj Stare to jednak jest dobre, ale wino :)