• Temperatura -3.0°C

Czerwonym szlakiem wzdłuż Motławy

Niedziela, 25 listopada 2012 · dodano: 25.11.2012 | Komentarze 3

Namówiony przez Kbialy;ego wybrałem się na wycieczkę szlakiem wzdłuż Motławy.
Wyruszyliśmy o 7.15 w pełnej mgle, a nad Nogatem na wysokości Jazowej temp. spadła do -3"C. Taka temperatura i mgła towarzyszyła nam do Wisły, no może kawałek dalej.
Przed Krzywym Kołem dobił do nas DARO z Tczewa i tak wspólnie dojechaliśmy do Tczewa. Pożegnaliśmy mojego kolegę bikera na moście Lisewskim i pojechaliśmy dalej na wyznaczony szlak.
Nowy Staw, cukiernia "Jędruś" to zawsze Nasze miejsce na mały lunch, tym razem było tak samo :-).
Po pączkach i kawce, ruszyliśmy dalej. I tu zaczął się mój kryzys. Próg 130 km nie został jeszcze przeze mnie opanowany.
Ostatnie 40 km, to walka moja z dystansem i ogromne spowolnienie moich towarzyszy.
I tu dzięki wielkie Wszystkim którzy mnie wspierali emocjonalnie, a szczególnie dziękuję Rafiemu, który to ciągnął się ze mną do samego Ebowa.
I tak to po 11 godzinach powróciłem do domu.
Było super, super jazda, konflikt z ochroną nad Martwą Wisłą, moja niemoc i takie tam.