• Temperatura -8.0°C
  • Sprzęt GIANT ESCAPE R2

Duże rozczarowanie......

Środa, 30 grudnia 2015 · dodano: 08.01.2016 | Komentarze 2

...........  dziś kolejny odcinek szlaku Green Velo do osobistego odbioru, a także odkopanie mojego szlaku przy J. Goplanica.

I tak szlak GV na odzcinku Park Planty-Jagodnik ogólnie jest OK. Dwa miejsca niedokładnie oznaczone i można lekko się pogubić, ale jazda intuicyjna załatwia sprawę. W Bażantarni to już oczywiśćie autostrada rowerowa na szlaku niebieskim okólnym do skrętu w okolicach J. Goplanica. I tu zakończyłem inspekcję GV, dalszy odcinek już zbadaliśmy duuużo wcześniej i da się pojechać. Szlak GV zostawiam póki co na dłuższe dni i kolejny odcinek do odbioru to Korsze-Frombork. Dalej od Korsz na Mazurach do Trójstyku Granic mam zaliczone w 2015 przy okazji trzydniwego rajdu po Mazurach Garbatych z Stańczykami jako głównem celem.

Ale wracając do dnia dziesiejszego.

Przed Jagodnikem odbiłem nad Jezioro Goplanica i chciałem przeskoczyć do Ebowa swoją ulubioną dróżką po lesie zostawiając szlak czerwony. No to co zastałem po ok. 12 miesiącach niebytność w tych rejonach to ludzkie pojęcie przechodzi. Nie ma kawałka normalnej dróżki, czy ścieżki która by nie była znieszczona przez leśników. Szok, szok, szok. Próbowałem z różnych stron  lecz bezskutecznie. Zbulwersowany wróciłem do punktu wyjścia przy Goplanicy i ruszyłem do Ebowa od strony ul. Okrężnej i dalej na Drewnik w kierunku Modrzewiny. Później to już z góreczki do domu :-)