Choinki i iluminacje w 3-City

Elbląsko - Tczewska ekipa w 3-City
Elbląsko - Tczewska ekipa w 3-City © arturbike

PARĘ FOTEK

.......... kolejna edycja wyjazdu rowerowego w przedświątecznym czasie, czyli "Choinki i iluminacje 3-City"
Na starcie dzisiejszej wycieczki stanęło 9 rowerzystów. Pogoda wspaniała, 9'C i lekko upierdliwy wiaterek. Lekko spóźnieni ruszamy na szlak w kierunku Tczewa, gdzie jesteśmy umówieni z tamtejszymi rowerzystami. W Nowy Stawie u "Jędrusia" robimy pauzę na kawę i ciacho. Wiaterek który przeszkadza w jeździe również nas wyhamowuje i mamy poślizg o kolejne pół godziny. Przy kawie i ciachu rodzi się pomysł aby w Lisewie zapakować się do PKP PR i przeskoczyć przez Wisłę. To daje nam możliwość przybycia do Tczewa o czasie, który sobie założyłem. Po słodkiej konsumpcji siadamy  na swoje rowerki i ruszamy dalej. W Lisewie wbiegamy na peron aby wskoczyć do pociągu i ...... zabrakło 10 sekund. Ja machałem motorniczemu aby się zatrzymał, a on mi pomachał i odjechał. Sam nie wiem, chyba mnie pozdrawiał ciołek normalnie :-(.
Ale z dwojga złego dobrze wyszło, bo na szlaku w Starej Wiśle na spotkanie wyjechał nam Beduks. Nawet nie chcę myśleć co by było gdybyś się załapali na banę w Lisewie :-).
Po spotkaniu z naszym przyjacielem żwawo ruszyliśmy w kierunku Tczewa, a w Knybawie na DK 22 zmieniliśmy kierunek jazdy i już było super. Jechaliśmy z wiatrem. Za mostem na Wiśle wbijamy się na Spacerową i dalej na Bulwar Nadwiślański, gdzie prawdopodobnie jeszcze ktoś może być z Tczewa.
W umówionym miejscu przy restauracji "Przystań" czekają na nas dwie dziewczyny. Kasia i Ola. Chwila przerwy i ruszamy dalej. I tak w jedenastoosobowym składzie spokojnie z wiaterkiem kulamy się do 3-City. Na Głównym Mieście w Gdańsku zjadamy małe co nieco i zaczynamy zabawę z choinkami i iluminacjami trójmiasta. Fotka tu , fotka tam i tak DDR'ką przy zatoce dobijamy do Sopotu. Robimy sobie dłuższą pauzę i również tu zakończyliśmy nasz rajd rowerowy. Zgodnie ustalamy iż wracamy do domku przy pomocy PKP.
Drobne zakupy na drogę i już jedziemy w ciepłym wagoniku w szampańskich humorach.
W Tczewie pożegnaliśmy naszych przyjaciół, a sami przepakowaliśmy się do właściwego wagoniku i po 40 min. jesteśmy już w Ebowie.
Super wyjazd, idealne towarzystwo. Takich wycieczek życzę sobie i moim współtowarzyszom na przyszłość.
Dzięki wielkie wszystkim za wspólny rajdzik do i po 3-City.