Żuławy, Kociewie.....:-)

Niedziela, 6 grudnia 2015 · dodano: 18.12.2015 | Komentarze 2

........ plan na dzisiejsze giro to Nowy Staw i cukiernia "Jędruś". Tu planowałem podjechać aby dopiąć szczegóły kolejnej edycji imprezy rowerowej "Grudniowe Pączki".

Zaczęło się zgodnie z planem, lecz na wysokości Lubstowa poddałem się sugestii własnej ciekawości i pojechałem w teren po płytach, dawnym szlakiem czerwonym. Jazda trochę płytami bardzo dobrej jakości, później trochę kamulców i asfalt. Dróżka ta wyprowadziła mnie na wał rz. Nogat w Półmieściu. Dalej to już próba przebicia się po byle czym , lecz bezskuteczna. Gdzie bym nie wjechał wszędzie teren prywatny. A mówią, że bieda w Polsce.

Brak dalszej rozsądnej dróżki spowodował powrót do wsi Półmieście i dalej kierunek Lasowice Małe, Lasowice Wielkie i padło na Malbork. W Malborku szybkie foteczki zamku z za wody i dalej na szlak. DK 22 udałem się w kierunku Knybawy i w Bałdowie odbiłem na Tczew. Po drodze obdzwoniłem parę osób i udało się spotkać na szlaku Katarzynę, która to była u rodzinki na moim szlaku. Wspólnie przez Bulwar Nadwiślański pojechaliśmy na małe co nie co do zjedzenia, szybka fotka przy bombce i powrót do Ebow przy pomocy PKP PR.

Giro bardzo sympatyczne po mimo upierdliwego wiatru który to towarzyszył mi , ba wręcz przeszkadzał od samego domu w Ebowie.

Ale dla całej reszty warto było....... :-)