BikeFestiwal-Gdańsk

Sobota, 11 kwietnia 2015 · dodano: 12.04.2015 | Komentarze 2

Połączone siły, zacna ekipa wyszła :-)
Połączone siły, zacna ekipa wyszła :-) © arturbike

FOTKI Z WYJAZDU

........ kolejna edycja imprezy pod nazwą "BIKEFESTIWAL" sprowokowała do utworzenia wydarzenia na FB i rozesłania wici po okolicy. Uzgodniwszy czas i miejsce spotkania, w sobotę ruszyliśmy na szlak.
Nasz pierwszy cel na szlaku to most w Kiezmarku, gdzie mamy połączyć siły z AGR Tczew. Około godziny 11'am ruszamy w siedemnastoosobowym składzie w kierunku Gdańska.
Po dwóch godzinkach jazdy bocznymi drogami docieramy na miejsce imprezy. Parkujemy nasze rowerki i zaczynamy buszować po miedzy stanowiskami wystawienniczymi. Czas szybko leci jak ogląda się ciekawe rzeczy.
Obejrzane, dotknięte, spróbowane. Wszystko jak należy, a teraz czas na mały posiłek. Korzystając z okazji, że obok hali również jest festiwal samochodów z żarciem "Food Track Festiwal" no to i my również raczymy się kiełbaskami  ponoć własnej roboty, Hymmm, no może i tak, ale szału nie było.
Po zebraniu całej ekipy, padają różne fajne pomysły. Plaża, Sopot, Decathlon itp. No my musimy odmówić tych atrakcji bo do Ebowa mamy kawałek, a plan jest taki aby wracać przez Tczew. I tak dokonaliśmy podziału i ruszyliśmy już lekko rozdrobnieni w swoich kierunkach. Do Tczewa zabrała się z nami Kasia i jeszcze jeden kolega. Na spokojnie bez spinki, robiąc kilka pauz na popasik docieramy do Tczewa. Zrobiło się trochę późno i jednogłośnie postanowiliśmy wracać pkp do Ebowa z Tczewa. Po zakupie biletów mamy jeszcze czas na jedzonko i kawkę, co oczywiście uczyniliśmy. Przed 21' pożegnaliśmy się z Kasią i ruszyliśmy na dworcowy peron. ok 22' byliśmy już w swoich domach. Dzięki bardzo wszystkim za wspólny wyjazd i miło spędzony czas.