Wierciny_rajd z ekipą z Tczewa :-)

Poniedziałek, 6 kwietnia 2015 · dodano: 08.04.2015 | Komentarze 3

Taką ekipą ruszyliśmy na szlak w kierunku Wiercin
Taką ekipą ruszyliśmy na szlak w kierunku Wiercin © arturbike

FOTKI Z WYJAZDU

....... świąteczny poniedziałek zwany Lanym zaowocowałem super wyjazdem rowerowym. Po uzyskaniu pełnych informacji o pikniku w Wiercinach razem z Kasią ustaliliśmy, że zrobimy wspólny wyjazd. Kasia pociągnęła ekipę z Tczewa, a ja część ekipy z Ebowa. I tak w pięcioosobowym składzie ruszyliśmy na spotkanie tczewiaków. Siły nasze zostały połączone w Lipince i tu już zrobiliśmy jedenastoosobowy pociąg.

po dojeździe do Wiercin zintegrowaliśmy się z resztą ekipy z Ebowa, a także z PTTK SZUWAREK który to był organizatorem imprezy. Ognicho i grill już były rozpalone także wszystko co możliwe lądowało na ruszcie. Pojawiły się równiez kajaki dla hardcorowców.

Po mile spędzony czasie, czas wracać. Część ekipy ruszyła bezpośrednio do Ebowa, Szuwarki zostali jeszcze przy ognisku, a ja z Pati ruszyliśmy z naszymi przyjaciółmi z Tczewa do Malborka. Dróżkę którą wybrałem, to traska którą jeszcze nasi goście nie jechali. I tak po przebiciu się przez śluzę w Michałowie dalej ruszyliśmy wzdłuż wału do Malborka.

W Malborku lądujemy w Mc Donald's i raczymy się gorącymi napojami. Tu również podejmuję ostateczną decyzję o powrocie do Ebowa przy pomocy PR PKP. Siedemdziesiąt kaemów jak na drugi wyjazdy Pati to i tak całkiem fajny wynik.

Żegnamy naszych przyjaciół i ruszamy do swoich domów.

dzięki bardzo całej ekipie za mile spędzony czas i wspólne kaemy. Do zobaczenia już niedługo.

Tczewska ekipa którą odprowadziliśmy z Pati do Malborka :-)