• Sprzęt GIANT ESCAPE R2

Rajdzik do Gdyni ......:-)

Niedziela, 15 lutego 2015 · dodano: 17.02.2015 | Komentarze 2

Gdynia, Skwer Kościuszki, Dar Młodzierzy
Gdynia, Skwer Kościuszki, Dar Młodzieży © arturbike

FOTKI Z WYJAZDU

------ w sobotnie popołudnie dostałem informację i zaproszenie do wspólnego wyjazdu w kierunku 3-miasta. Info z wyjazdem rzuciła bikerka z Tczewa KasiaKasia

Rano z wozu i kierunek Tczew. Do wspólnego wyjazdu dołączył Borys Borys.

Do naszego wspólnego spotkania doszło w McDonald's, gdzie przy wspólnej kawie rozrysowaliśmy trasę naszego rajdu. Kawka wypita i pora ruszać. Pierwszy cel to most nad Wisłą w Kiezmarku. Dróżka całkiem przyzwoita po mimo opadającej mgły. Jadąc na wschód zderzamy się z dość silnym i bardzo wilgotnym wiatrem, który nam nie odpuszcza aż do wsi Błotnik.
Po przeskoczeniu przez S7 nasz kierunek to Gdańsk przez Błotnik, Trzcinisko, Przejazdowo.
Z Gdańska do Gdyni jedziemy trójmiejskimi DDR'kami, przeskakując raz na jedną to na drugą stronę ulicy. Trochę to wkurzające jest i traci się dość dużo czasu na oczekiwaniu przy zmianie świateł. W kierunku Gdyni jedziemy przez miasto bo taki jest plan. Po dojeździe do Gdyni ze Świętojańskiej kierujemy się na Kamienną Górę, aby  spokojnie zjechać na Nadmorski Bulwar. Plażą dobijamy do Skweru Kościuszki. Tu kilka foteczek w ekspresowym tempie bo zimno i wilgotno okrutnie nad wodą. Po sesji foto zajeżdżamy do zaprzyjaźnionego turka, gdzie raczymy się ciepłym kebabem. Zamiast rakiji do picia dostajemy napój jogurtowy :-(.
Posileni ruszamy w drogę powrotną . Tym razem nasza dróżka to DDR'ka nad Zatoką Gdańską na którą wbijamy się w Kolibkach. Dróżką tą dojeżdżamy do Gdańska Nowy Port i dalej do centrum. Tu Kasia podejmuje decyzję, że chce jechać do Tczewa na kółkach. No no to będzie na hardcora. Temperatura waha się w okolicy 0'C i wzmaga się wiatr. No cóż, decyzja jest trza plan wykonać. Aby za dużo już nie kombinować z trasą wybrałem najlepszą i najszybszą. Kasia już ma stówkę na swoim blacie. I tak kierunek   Przejazdowo i dalej na czerwony szlak. Szlak Motławski zawiedzie nas do samego Tczewa. Zmieniając lekko kierunek jazdy odczuwamy upierdliwość wiatr. Wiał jakoś tak dziwnie, że jazda zaczynała się robić dość trudna i ciężka. Za Suchym Dębem kiedy już obraliśmy ostatni azymut na Tczew, dostaliśmy wiatr w twarz. I to było już apogeum naszego wyjazdu. Miałem wrażenie, że stoję w miejscu po mimo kręcenia pedałami.
Po 19' dobijamy do Tczewa. Dość ciężkie warunki atmosferyczne, a przede wszystkim męczący wiatr powodują, że odpuszczam powrót do Ebowa na kołach. Do mojego powrotu przy pomocy PKP dołącza się Borys Borys.
I tak na DK Tczew pożegnaliśmy naszą koleżankę, która chyba pojechała do domu :-), a może coś tam jeszcze dokręciła :-) :-), a my po zakupach zapakowaliśmy się do pociągu. Około 21' lądujemy w swoich domach.
Po mimo trudnych warunków do jazdy, rajdzik uważam za udany.