Niedzielne poszukiwanie przygody...:-)

FOTKI Z WYJAZDU

Panorama ryneczek w Tolkmicku
Panorama ryneczek w Tolkmicku © arturbike

W niedzielny poranek postanowiłem pojeździć trochę po dróżkach Wysoczyzny Elbląskiej. I tak wybrałem się na Ostroróg aby odwiedzić stare kąty. Na celowniku był dąb Hoogo i Kamień Karciany. Po wjeździe do lasu doznałem szoku. Wszystkie dróżki i przejścia są zniszczone przez leśników, a pozostałe luźne gałęzie wkręcają się w kółka. Także ja swojego celu nie osiągnąłem i nie poleca póki co wycieczek w tamte rejony.

Lekko sfrustrowany wydostałem się z lasu i ruszyłem Strumykową do góry. W Próchniku poleciał na ulubiony w tej okolicy "punkt widokowy" i powrót w kierunku Jeleniej Doliny. W Jeleniej nad jeziorem spotkałem Aleksandrę i po krótkiej konsultacji kontynuowaliśmy wycieczkę wspólnie. Trochę ja przepchnąłem trasę na swój pomysł, później Ola konsekwentnie trzymała się swojego planu :-).

I tak wspólnie poruszając się po Wysoczyźnie zajechali to tu to tam. Pogoda iście rowerowa, humorki dopisywały, plany....... zrealizowane z małym sympatycznym plusikiem :-).

Rychnowy, wieś z super rychnowianką i pierogami a dożynkach
Rychnowy, wieś z super rychnowianką i pierogami a dożynkach © arturbike