17 Rajd Kociewsko-Borowiacki_dzień pierwszy

Ekipa 17 Rajdu Kociewsko-Borowiackiego na starcie
Ekipa 17 Rajdu Kociewsko-Borowiackiego na starcie © arturbike

FOTKI Z RAJDU

Póki co mogę napisać, że kaczuszka zostanie dłuuuuuugo w pamięci i będzie pewnie często wracać w opowieściach i wspólnych wspomnieniach :-)

No ale czas coś naskrobać.

Korzystają z zaproszenia Amatorskiej Grupy Rowerowej Tczew i LOT Kociewie, wraz z piątką bikerów z Elbląga, postanowiliśmy dołączyć do 17 Rajdu Kociewsko-Borowiackiego.

Umówiłem się z Nefre, że połączymy siły w Tczewie i razem ruszymy na miejsce zbiórki. Do Tczewa via PR pojechaliśmy w trójkę, a dwie osoby pojechały na kółkach.

Parę minut po 8am, spotkaliśmy się wszyscy na DG Tczew. Po przywitaniu i zapoznaniu nowych rowerzystów z Tczewa i okolic, ruszyliśmy na szlak do Starogardu Gdańskiego, gdzie start miał właśnie 17 RKB.

Po części oficjalne, potwierdzeniu uczestnictwa, odziani zostaliśmy w jednolite kamizelki rowerowe za sponsorowane przez Urząd Miasta Starogard Gdański.

Po wspólnej focie na tle budynku sponsora ruszyliśmy na szlak rajdu. Odwiedzając po drodze kociewskie gminy, byliśmy raczeni różnymi frykasami. Celem dnia pierwszego było dotarcie do Osiek, gdzie mieliśmy zapewniony nocleg i kolację przy ogniu na plaży. Pełna integracja z uczestnikami rajdu.