• Sprzęt GIANT ESCAPE R2

Niby spacerek na mierzeję , ....... :-)

Wtorek, 3 czerwca 2014 · dodano: 19.06.2014 | Komentarze 0

.....po raz   kolejny dałem się namówić na spacerek na Mierzeję Wiślaną. To miał być lekki wypadzik na lody i powrót. Nauczony poprzednią wycieczką, gdzie trójka z przodu nie schodziła, dziś postanowiłem nie poddać się dziwnej sugestii pędzenia za czymś, .... i tak pojechałem całkiem fajnie. A cała  akcja za sprawą Sierry i po drodze  Wojtka który to na kolarce podkręcił tempo do Marzęcina na poziomie czwórki z przodu :-).
Za Marzęcinem nasze dróżki się rozjechały, Wojtek poleciał na New York a ja i Sierra na mierzeję. Dalsza nasza dróżka łatwa i przyjemna, na poziomie 30 km/h
W Kątach cukiernia zamknięta, więc nasza dróżka to kierunek lodziarnia&cafe "Siódme Niebo", no tu szaleństwo bez umiaru :-), nigdy więcej !!!!!!!!!!!!!!!!!! takiej ilości lodów, miejscówa super polecam i zapraszam.
Po konsumpcji dzida do Ebowa. W Kępie Rybackiej mała pauza na żubring :-).