• Sprzęt GIANT ESCAPE R2

Niedziela, 13 kwietnia 2014 · dodano: 14.04.2014 | Komentarze 2

Rowerowa ekipa w Rodowie
Rowerowa ekipa w Rodowie © arturbike
A tak przywitała nas żyrafa ... :-)
A tak przywitała nas żyrafa ... :-) © arturbike

NASZA TRASA NA TRASEO

FOTKI Z WYJAZDU

Dzisiejsza rowerowa niedziela była zaplanowana już jakiś czas temu. Michał Quintus wynalazł

artystyczną wioskę w niedalekiej odległości od Ebowa.

Rodowo,  taką nosi nazwę to magiczne miejsce.

I tak na starcie wycieczki stanęło dziesięciu bikerów. Pogoda była taka sobie, powinienem napisać rowerowa :-).

Lekko opóźnieni ruszyliśmy na szlak. Zaczęło kropić już na samym starcie, a za chwilę słoneczko wygląda za chmur i tak na przemian przez 80 km

Fajnym, iście wycieczkowym tempem przemierza

my nasze kilometry, obserwując jak bardzo zmienił się krajobraz przez ostatni tydzień.

W dobrych humorach docieramy do celu naszej wycieczki i z nadzieją, że słoneczko które wyszło z za chmur, nie opuści nas już w tym dniu. Po obejrzeniu wszystkiego co było możliwe do zobaczen

ia, zbieram się w drogę powrotną. Kolejna która pauza to rogatki Dzierzgonia. Tu również fartem

udaje się nam  schować w wacie przystankowej przed dość  mocnym opadem deszczu.

Nie czekając aż deszcz przestanie padać wyjechaliśmy z Dzierzgonia i już jak najkrótszą trasą

kierowaliśmy się do Ebowa. Przed wjazdem do miasta szybkie ustalenia kto, którędy i dokąd zmierza. Okazało się bardzo szybko, że duża część grupy wycieczkowej udała się na mały popas do SP i tu tak na prawdę zakończyliśmy naszą wycieczkę :-P

Mały popas po udanej wycieczce w SP