"14" Rowerowa Stegna FY'14_Dareckiego

Niedziela, 23 marca 2014 · dodano: 23.03.2014 | Komentarze 3

Organizator we własnej osobie :-)
Organizator we własnej osobie :-) © arturbike

Plaża w Stegnie,
Plaża w Stegnie, © arturbike

..... Rowerowa Stegna to kultowa impreza organizowana przez Dareckiego. Impreza, która pozwala na kibicowanie morsom podczas ich ostatniej kąpieli czyli zakończenia sezonu morsowania, a jednocześnie otwiera sezon rowerowy dla bikerów, którzy nie jeżdżą całorocznie.

Dziś na starcie do rozpoczęcia sezonu stanęło 90 rowerzystów, a wśród nas pojawiła się pokaźna ekipa rowerzystów z Kaliningradu.

Punktualnie o 9.15, organizator dał znak do startu.

Plan był bardzo prosty. Całą ekipą mieliśmy dojechać do Stegny na plażę na godzinę 12.00

Na plaży  w Stegnie pojawiamy się przed godziną "0". Tu również zauważam, że dojechała ekipa z Tczewa co bardzo mnie ten fakt ucieszył.

Po ceremonii zakończenia sezonu morsów i utopieniu Panny Marzanny, ruszyliśmy na podbój pobliskiej gastronomii. Po zlokalizowaniu lokalu z pełnym wyposażeniem, dopełniamy dzieła małym popasem. Dla mnie również jest to dobra chwila, aby z Nefre pogadać o najbliższych wspólnych planach rowerowych.

Posileni, zrelaksowani, ogrzani żegnamy się z naszymi przyjaciółmi z za Wisły i każda z grup rusza w swoją stronę.

Wczesny wieczorem jeszcze nie na latarkach dojechaliśmy do Ebowa i dalej każdy do swojej chałupki.