• Sprzęt GIANT ESCAPE R2

"3" Poranny trening z ZADLO

Piątek, 21 marca 2014 · dodano: 21.03.2014 | Komentarze 2

........ kolejny nowy dzień i kolejny przedpołudniowy trening z ZADLO . Plan był aby odwiedzić wczorajsze punty + poszerzenie trasy o dom podcieniowy w Kamionek Wielki i odwiedzenie cmentarza ewangelickiego również w tej miejscowości. Dróżka dawno nie odwiedzana i troszku pomylona. Ale daliśmy radę. Nie należymy do malkontentów i narzekaczy po mimo, że mój trek to nie jest dobry pomysł do jazdy po terenie :-). No ale nie było wyjścia, mój :traktorek" stoi na klockach.

Po zaliczeniu punktów dodatkowych urodził się plan na super wycieczkę, bo są jeszcze osoby które tu i tam nie dotarły. I  wraz z SEBĄ uwikłaliśmy plan na kolejną super wycieczkę dla  bikerów z Ebowa, którzy jeszcze nie mili okazji zajechać w te miejsca :-)..

Po powrocie zdemontowałem kółko z mojego "traktorka" i niczym żółw ninja ruszyłem do KMB celem wymiany czegoś tam w mojej piaście. Jutro odbieram kółeczko i na Niedzielną Stegnę Dareckiego powinienem być FIT :-).

Reszta to huta, do i z ..... .