Niedzielne szwendanie się po okolicy, ....... :-)

Niedziela, 10 listopada 2013 · dodano: 11.11.2013 | Komentarze 5

Dzisiejsze moje szwendanie zacząłem od podziwiania jesieni o poranku w pobliskim parku.

TRASA
FOTKI Z WYJAZDU
FOTKI MICHAŁA

Jesieny widoczek w pobliskim parku © arturbike

Później ruszyłem na przegląd miasta, sprawdzając jak zostały wykonane zalecenia z dnia wczorajszego. Dokonałem szybkiego rekonesansu na Starówce, gdzie z za węgła namierzyłem Dareckiego ESR,
Namierzony Darecki ESR na starówce © arturbike

który to zmierzał na start swojego Alleycat'a. Długo nie myśląc, zabrałem się z Dareckim.
Nigdy nie brałem udziału w EINO, a dziś postanowiłem przyjrzeć się bliżej tej elbląskiej imprezie.
Najliczniejszą grupą która brała udział w tej imprezie to NSZRzE którym postanowiłem lekko poprzeszkadzać ;-)
Niezłe Szprychy Zakręcone Rowerzystki z Elbląga © arturbike

Po przejechaniu dwudziestu paru kilometrów po Ebowie, uganiając się za oznaczonymi miejscami z mapy, dotarliśmy do działki Dareckiego ESR gdzie znajdowała się meta i stolik sędziowski. Po ogłoszeniu wyników, uczestnicy EINO ruszali pomału w swoje strony.
Towarzysz moich wycieczek Seba, namówił mnie aby podskoczyć do Malborka bo tam pojechała inna ekipa elbląskich rowerzystów. Trochę marudziłem, ale zgodziłem się. Dróżka całkiem przyzwoita, ale upierdliwy wiatr nie dał normalnie pojechać. I tak dymaliśmy na pełnym obciążeniu przez ok 30 km.
W Malborku dobiliśmy do Marty,Danusi,Michała, z którymi to ruszyliśmy w drogę powrotną do Ebowa.
Elblaska ekipa w Malborku © arturbike
Na trasie drogi powrotnej do Ebowa © arturbike
Gdzieś na szlaku w kierunku Ebowa © arturbike

Ot i tak minął mi rowerowo dzień. Było wszystko co trzeba. Zabawa, trochę upierdliwego wiatru, a przede wszystkim super towarzystwo.
Dzięki wielkie wszystkim za dzisiejsze wspólne kaemy