• Sprzęt GIANT ESCAPE R2

TZT + dożynki w Młynarach

Sobota, 21 września 2013 · dodano: 22.09.2013 | Komentarze 4

W ramach Tygodnia Zrównoważanego Transportu i Dnia Bez Samochodu, w Ebowie został zorganizowany lansik rowerowy.

TRASA
FOTKI Z WYJAZDU

I tak ponad stu osobowa grupa rowerzystów, z super rykszą na czele, z asystą policji ruszyła na około 20 km szlak po dzielnicach Elbląga pokazując, że można inaczej.

Ryksza wykonana przez Marcina © arturbike

Start na lans, asysta policji na całym szlaku © arturbike
[img title="Trzech twardzieli na szlaku, dali radę... :P" width="600" height="450" />
Elbląscy rowerzyści n a szlaku po dzielnicach Elbląga © arturbike
Lansik po Ebowie, moja Pati na szlaku © arturbike

Lans zakończył się wspólną fotą zrobioną gdzieś z wieżowca. FOTKI Z. IFO. ELBLAG
po sympatycznym przejeździe przez Elbląg, wraz z Sebą ruszyliśmy na szlaku w kierunku sąsiedniej gminy Młynary na gminne dożynki.
Po drodze spotykamy zaprzyjaźnioną parę Elę i Bogdan z którymi to byłem umówiony wcześniej.
Zadlo i Boguś na szlaku do Młynar © arturbike

I tak w czwórkę dotarliśmy do centralnego miejsca dożynek w Młynarach.
Dożynki jak to dożynki, wszyscy wiedzą :-), dużo jedzenia, picia, było wszystko co potrzeba aby się dobrze bawić i wypocząć. Był jeden taki co już na starcie zaniemógł
Jeden taki co na starcie nie dał rady © arturbike

Okoliczne gminy przygotowały dla swoich gości wiele ciekawych propozycji kulturalno-kulinarnych. Były też wieńce dożynkowe i oczywiście paw.

Jeden z wieńców dożynkowych © arturbike
Kolejny wieniec dożynkowy w Młynarach © arturbike
Dożynkowy paw © arturbike

Posileni, ubawieni, wypoczęci, późnym popołudniem wróciliśmy do Ebowa.
Dzień bardzo rowerowy, dzień udany, pogoda dopisała także.